TOP Filmy polskich influencerów w 2022 roku
Niewątpliwie na wyróżnienie za film w 2022 roku zasługuje Ojwojtek (Wojciech Przeździecki) ze swoim materiałem pt. „Wysłałem Ofertę SCAMU do 100 Influencerów”. Na dzień dzisiejszy, film wygenerował prawie 3 miliony wyświetleń, 6 miesięcy od publikacji materiału w serwisie YouTube. Wideo odbiło się szerokim echem w środowisku influencerów i pewnie nie jednemu z nich dało to do myślenia jak i samym odbiorcom.
Myślą przewodnią 50 minutowego filmu było sprawdzenie, jak dużo influencerów zgodzi się na reklamowanie fikcyjnego produktu, o którym wprost autorzy filmu informowali. Została stworzona fikcyjna firma, fikcyjny produkt zwany „INQUADKI” i stworzona bardzo dokładna przynęta na 100 influcencerów. Jeśli ominęliście ten materiał, poniżej zapraszamy do oglądania i spojrzenia na branżę w trochę inny sposób.